čtvrtek 15. září 2011

Hack Symbianu BEZ CERTIFIKACÍ

A je to tu znovu, Symbian byl opět hacknut a tentokrát bez nutnosti jakýchkoliv certifikací či úprav firmwaru!!! Vše funguje na bázi zajímavé bezpečnostní díry v programu Dr. Web Antivirus.
Postup hacku je následující:
1. Připojte telefon k PC v režimu velkokapacitního úložiště, nebo vložte paměťovou kartu do čtečky karet (je potřeba přístup do složky Private na ní).
-. Pokud je vaše paměťová karta v telefonu pod písmenem E:, nebo máte telefon bez karty, ale velkokapacitní jednotku máte jako E:, stáhněte si soubor
QuarantineDriversLDD.zip.
-. Jestliže máte paměťovou kartu, či velkokapacitní jednotku jako F:, stáhněte si soubor
QuarantineF.zip.
2. Rozbalte stažený archiv do zvolené paměti.
3. Stáhněte si a nainstalujte
Dr. Web6 pro Symbian.
4. Spusťte Dr. Web Antivirus.
Pokud se vám objeví okno "No valid key found", zavřete jej pravým výběrovým tlačítkem.
5. Stiskněte "Volby" a zvolte "Quarantine".
6. Stiskněte Volby" a zvolte "Select all".
7. Stiskněte "Volby" a zvolte "Restore".
-. Tímto dojde k přesunu souborů nutných pro funkčnost programu RomPatcher z předtím rozbaleného archivu na kartě do složky C:\Sys\Bin.
8. Stáhněte si a nainstalujte
RomPatcher+ 3.1 Lite.
9. Spusťte RomPatcher+.
10. Stiskněte "Volby", zvolte "All patches" - "Apply".
-. Pokud chcete mít telefon hacknutý i po restartu bez nutnosti opět spouštět RomPatcher+, zvolte u obou dvou patchů "Volby" - "Add to auto".
11. HOTOVO!!!
Nyní máte přístup do systémových složek a můžete instalovat jakékoliv aplikace bez nutnosti certifikace.
Veškeré díky patří skvělému modderovi CODeRUS, jehož stránky naleznete zde.
HAPPY HACKING!!!

28 komentářů:

likvid řekl(a)...

PARADA VYBORNE... :O) JE FAJN ZE JE UZ´HACK I BEZ CERTIFIKACE - SPOUSTU LIDI BYCH REKL TO POTESI - HLAVNE TY, KTERI SE TREBA Z JAKYCH KOLIV DUVODU BOJI HACKNOUT CELY FW - PRECE JEN JE TO TROCHU NECO JINEho happy hacking!
thx to all hacks and energizer :o)

marek.sk řekl(a)...

Parada. Tak predsa dalsi spôsob sa objavil.
Vdaka za info.
Zaujimalo by ma ci by tento hack fungoval aj na se vivaz na ktory do posial nieje ziadny hack.

Anonymní řekl(a)...

Mám E66 udělal jsem přesný postup, ale po spuštění RomPatcher mi to napíše "\sys\bin\Patcher LDD not found!" Kde dělám chybu?

Energizer řekl(a)...

Antivirus musí být nainstalován na paměťové kartě, ne v telefonu, tady by mohla být chyba. Vypadá to, že se ty dva soubory do složky Sys/Bin nepřenesly. Viděl jste je v Quarantine? Mají příponu .ldd a po "Restore" by měly zmize.

Energizer řekl(a)...

V Quarantine se vám po restore objevily ty soubory dvakrát? Dal jste předtím ""Select all"? Po Restore by naopak měly z quarantine zmizet.

Anonymní řekl(a)...

zdravim,
prosim, funguje tento postup i na Symbianu ^3 nebo pouzena S60 3rd?
diky
murphic

Energizer řekl(a)...

Dobrý den. Ano tento postup funguje i na telefonech se Symbianem ^3^.Tom

Anonymní řekl(a)...

zdravim,
vyzkousel jsem a neuspesne se Symbianem Belle - Nokia 701 (111.020.0307.C00.01)
postup jsem dodrzel, zadna chybova hlaska se neobjevila...
pri instalaci nepodepsane aplikace se objevi hlaska:
"Nelze instalovat.
Omezeno certifikatem."
toz tak... :|
murphic

Energizer řekl(a)...

Dobrý den. Stáhněte si Open4All a InstallServer patche ze stránek Coderus, jejichž odkaz je uveden na konci mého článku. Poté si stáhněte nějaký souborový manažer např. Y-Browser a jděte v něm do složky "C:\Patches", vymažte ty dva patche, které tam jsou a nahraďte je těmi od Coderus. Mě to na Nokii 700 s Belle pomohlo.

Anonymní řekl(a)...

diky za hbite reakce ;-)
provedl jsem, ale stale bez kladneho vysledku...
murphic

Energizer řekl(a)...

Zkuste následující patche: http://leteckaposta.cz/736965789 Nakopírovat do C:\Patches, ostatní odtamtud smazat. A v Rompatcheru pak dát "All Patches" "Apply".

Anonymní řekl(a)...

"opecovat" se necha pouze InstallServer, u zbyvajicich dvou to zobrazi ikonu cerveny kruh s bilym pootocenym krizem uvnitr...
Open4All to nevzalo ani od Coderuse z webu
murphic

Energizer řekl(a)...

Tak to teda bohužel už nechápu. :( Zkuste přeinstalovat Rompatcher a nahrát ho na paměť telefonu, pokud byl teď na kartě, nebo opačně. Pokud funguje aspoň installserver, tak můžete instalovat necertifikované aplikace. Takže můžete nainstalovat s3filebrowser_f2, který je speciálně udělán tak, aby uměl přistupovat do skrrytých složek, takže tak trochu obejdete nefunkční Open4All patch. Tento browser stahujte zde: http://leteckaposta.cz/137849793
Tom

Anonymní řekl(a)...

oukej...
dekuji velmi pekne za ochotu a cas...
jeste s tim zaexperimetuju...
murphic

Anonymní řekl(a)...

hmm pise mi to invalid key file pri tom dr Web jak to mam udelat kdyz se to neda ? uz sem obetoval prilis vela casu abych sa tady stim porad sral ze nekdo neco napise ze to de a stejne to nejde mam chut ten mobil rozjebat a kupit si nokiu 3310.

Energizer řekl(a)...

Zdar. Otázku na key file zruš pravým tlačítkem a pak se dostaneš do programu.

Anonymní řekl(a)...

no jo konecne sa mi to podarilo slo to ale ne podla navodu aj inych ludi lebo idne bolo pisane ze ten dr web musim takto asi cracknut alebo co stym klucom islo to aj bez teho. Dik

Anonymní řekl(a)...

E52 jede podle tohoto návodu, díky moc

Anonymní řekl(a)...

Zdravim. Mam Nokii 500 se symbianem Belle. Pujde to i na ni? Nejde mi nainstalovat drweb hazi to hlasku "Nelze nainstalovat. Součást je vestavěná." Díky za rady, případně i na mail g.e.d.i.k@seznam.cz

Venca řekl(a)...

Zdravím, mám Nokii 5800 XpressMusic už asi 3 roky a neustále mě ty certifikáty trápily, párkrát jsem se naštval a řekl sem si, že ten symbian hacknu, jenže to bylo všechno moc složité a většina ani nefungovala, ale když jsem chtěl instalovat TTpod, tak i dvacátý stažený soubor házel různé chybné hlášky a tak jsem našel tyto stránky a povedlo se. Text je jednoduchý, srozumitelný, sice se mi hack podařil až na druhý pokus, ale povedlo se. Díky Adminové, vše běhá O.K.

Venca řekl(a)...

Zdravím, mám Nokii 5800 XpressMusic už asi 3 roky a neustále mě ty certifikáty trápily, párkrát jsem se naštval a řekl sem si, že ten symbian hacknu, jenže to bylo všechno moc složité a většina ani nefungovala, ale když jsem chtěl instalovat TTpod, tak i dvacátý stažený soubor házel různé chybné hlášky a tak jsem našel tyto stránky a povedlo se. Text je jednoduchý, srozumitelný, sice se mi hack podařil až na druhý pokus, ale povedlo se. Díky Adminové, vše běhá O.K.

Venca řekl(a)...

Zdravím, mám Nokii 5800 XpressMusic už asi 3 roky a neustále mě ty certifikáty trápily, párkrát jsem se naštval a řekl sem si, že ten symbian hacknu, jenže to bylo všechno moc složité a většina ani nefungovala, ale když jsem chtěl instalovat TTpod, tak i dvacátý stažený soubor házel různé chybné hlášky a tak jsem našel tyto stránky a povedlo se. Text je jednoduchý, srozumitelný, sice se mi hack podařil až na druhý pokus, ale povedlo se. Díky Adminové, vše běhá O.K.

Anonymní řekl(a)...

Zdravím, mám Nokii 5800 XpressMusic už asi 3 roky a neustále mě ty certifikáty trápily, párkrát jsem se naštval a řekl sem si, že ten symbian hacknu, jenže to bylo všechno moc složité a většina ani nefungovala, ale když jsem chtěl instalovat TTpod, tak i dvacátý stažený soubor házel různé chybné hlášky a tak jsem našel tyto stránky a povedlo se. Text je jednoduchý, srozumitelný, sice se mi hack podařil až na druhý pokus, ale povedlo se. Díky Adminové, vše běhá O.K.

Anonymní řekl(a)...

Co dělat když se po restore v Quarantine objevují ty soubory dvakrát... RomPatcher pak hlásí "\sys\bin\Patcher LDD not found!"

Energizer řekl(a)...

Tyjo, tak to se mi teda nestalo a ani nevím, jak by k tomu mohlo dojít, když ty soubory jsou tam určitě uloženy jen jednou. Zkuste restore all, nebo po jednom. Nebo ty duplicitní smazat z quarantine.

Anonymní řekl(a)...

mám n95 8gb a ukazuje se mi tam jak dám quarantine tak mi to píše ,,no data,, co s tím prosím? :(

Anonymní řekl(a)...

hoj Energy, jeste sem chodis? :-) Mam nejaky problemek,stahl sem a rozbalil na kartu QuarantineDriversLDD.zip, ale kdyz instalnu Dr. Web6 stisknu "options" a zvolim "Quarantine" tak je slozka prazdna, takze nemam co dat select all (ani mi to ve volbavh nenabizej :-(

Anonymní řekl(a)...

Užovka 5800XP - Stručné, jednoduché, účinné a funkční!

díky